top of page

Bestyrelsesmøde 3-2024 10.11.2024

TORSDAG DEN 10. OKTOBER 2024 kl. 11.00 I KLUBHUSET

Referat

1: Mødets åbning:

1: Udnævnelse af referent – Ole K. Andersen.

2: Godkendelse af referat fra møde 2-2024 d. 24. april. Godkendt.

Sort tekst betyder at emnet er drøftet for konstatering af praksis.

Rød tekst lig med mødets drøftelse og beslutning.

3: Evt. yderligere emner til dagsordenen.

2: Siden sidst:

1: Nyt fra hvert enkelt bestyrelsesmedlem.

2: Seneste Klubnyt 4, 5, 6, 7, 8 og 9/2024 fra Greve Golfklub – tidligere

modtaget. Stor ros for informationer i Klubnyt.

3: Status på tekster og Infomøder for Ældresagen i Greve – Golf -Senior Plus – jfr.

tidligere drøftelser og Sekretariatsaftale med SKL. Susanne Holm afløser Frede.

4: Særlig Buggyaftale for mandagsturneringen.

5: Andre emner.

3: Golfbox – muligheder og fordele.

1: Drøftelse af evt. hængepartier.

(Rettigheder, indmeldelser, kontingenter, turneringsopsætning, aflysningssystem

og div. andre emner). Aftalt medlemsmøde inden sæson 2025 om mit Golf DGU.

4: Greve Golfklub siden sidst:

1: Evt. drøftelse af emner efter orientering i hovedklubbens Bestyrelsesreferater –

senest fra møde den 23. maj og 26. august 2024 der findes på Hjemmesiden.

2: Hvad skete der omkring ”regeludvalg” og møde herom i april-mail af 22. april

Jeppe Dohn har efterlyst emner til udvalget på klubbens Facebook.

3: Indbyder til KIK møde den 29. oktober. Vi afventer dagsorden.

4: Evt. andre emner.

5: Nyt om Seniorklubbens spillemæssige praksis og virksomhed fremgår af

beskrivelserne på

1: Den aktuelle Aktivitetsplan på Hjemmesiden. Besluttet at ændre vores

Mesterskab, så alle 4 runder er tællende, samt dele op, så Stableford er i maj,

og slagspil i august. Man skal altså deltage i alle 4 runder for at blive

Seniorklubmester. Ole J. beskriver ændringen.

2: Hver enkelt arrangement/turnerings INFO/indbydelse ses i Golfbox.

3: Beskrivelsen af Seniorklubben på Hjemmesiden under:”OM”.

4: Særlige beskrivelser kan ses i bestyrelsesreferat af 24. maj 2022.

5: Evt. altid seneste referat fra Generalforsamlinger.

6: Regler om mandagsaflysninger ved under 16 tilmeldte.

7: Evt. andre tilføjelser.

6: Evt. evalueringer af afholdt virksomhed:

1: ”Projekt klubtrøjer” – status m.m. Afsluttet – alle som har bestilt har fået trøjer.

2: Andre emner – evalueringen af afholdte golfarr. sker under dagsordenens pkt. 7

nedenfor.

7: Særlige sager - der bl.a. kan være uden efterfølgende referat.

1: Den kommende udskiftning, arbejdsfordeling og antal i bestyrelsen.

Diskuteret og vedtægterne skal ændres, så bestyrelsen fremover består af 5.

2: Klubbens og Seniorklubbens stigende medlemstal og presset på 18 huls banen.

- Vi har bl.a. fået en tid mere på Mandagsturneringen – bilag mail af 19. aug.

- Drøftelse af ”hvad kan vi holde til”. Ingen ændringer.

- Overvejelse om evt. vedtægtsændring om alderskriterie. Besluttet uændret.

3: Turneringsformer,

- Er vores tre 18 hullers et passende antal? Ja. Vi besluttede dog, at de 7 bedste

får point. Ole J. beskriver ændringen.

- Antallet (og tilslutningen) til de to eksterne arrangementer. Besluttet at vi i

2025 går efter aftale med Maribo Sø og Trelleborg. Præmier til turene

opkræves via deltagergebyr i golfbox. Disse 2 ture tæller også med i det

resultat for 18 hullers turneringer.

- Omfang af relationer til flerdagesarr., udlandsarr. og lign.

Araslöv 3-5 juni og Bornholm 12-15 august. Præmier til turene opkræves via

deltagergebyr i Golfbox.

4: Mandagsturneringen

- Infotekster o.a. vedr. Golfbox flyttet fra Fkc til Oj – bilag Fkc mail af 16.

september.

- Er turneringsmodellen tidssvarende og god nok?

- Skal vi fortsætte samme model i alle 12 måneder?

Besluttet at vi udvider, så vi starter primo marts og slutter ultimo november.

5: Forslag til Sekretærens varsling af kontingent for 2025 – vedhæftet. Ole K.

sender ud lige før jul.

6: Forberedelse af de modtagne forslag fra EN (vedhæftet) – mail af 25. aug.

Ole og Ole tager en snak med Erik.

7: Brugen af reglen om Passive medlemsgrupper – jfr. generalforsamlingen.

8: Status på ansøgninger til kommunens Idrætspuljer 2024 – Fkc mail af 5. oktober.

8: Aktivitetsplan:

1: Evt. bemærkninger/ændringer til resten af 2024

- Mandagsarr.

- Julefrokostarrangementet den 4. decb. Stig har førertrøjen – pt. 88 tilmeldte.

- Juleafslutning og Gløgg 16. decb. Stig har førertrøjen.

- Nytårsparole 27. decb. Bruno har et indlæg og Ole J. laver quiz.

2: Forberedelse af aktivitetsplanen for 2025.

- Idebank/drøftelse til hjælp for Sekretæren med alt fra dato for

generalforsamling, m. v. i 2025. med henblik på udgivelse den 1. januar 2025.

Generalforsamling 24. marts besluttet.

9: Økonomi.

1: Medlemsdatabasen d.d. 161 medlemmer. Nu 163 medlemmer.

2: Aktuel økonomisk oversigt – budget og forventninger for resten af 2024.

- Overvejelser om kontingent 2025. Årskontingentet hæves til kr. 375,00 og kr.

200,- ved tilmelding efter 1.august.

3: Status Sponsoraftaler 2024. Forventning om fortsættelse af eksisterende i 2025.

4: Bold og præmiebeholdninger.

5: Evt. andre emner til/fra kassereren.

10: Hjemmesiden:

Redaktøren Ole Jensen har ordet.

- Andre forslag/emner om dette og hint. Ca. 110 hits om måneden.

11: Mødets afslutning.

A: Fastlæggelse af næste møder: Ikke aftalt pt.

B: Andre emner.

Med venlig hilsen

Frede Kruse-Christiansen

Ret til ændringer forbeholdes.

Referatet skrevet af Ole K. Andersen



Comments


bottom of page