TORSDAG DEN 10. OKTOBER 2024 kl. 11.00 I KLUBHUSET
Referat
1: Mødets åbning:
1: Udnævnelse af referent – Ole K. Andersen.
2: Godkendelse af referat fra møde 2-2024 d. 24. april. Godkendt.
Sort tekst betyder at emnet er drøftet for konstatering af praksis.
Rød tekst lig med mødets drøftelse og beslutning.
3: Evt. yderligere emner til dagsordenen.
2: Siden sidst:
1: Nyt fra hvert enkelt bestyrelsesmedlem.
2: Seneste Klubnyt 4, 5, 6, 7, 8 og 9/2024 fra Greve Golfklub – tidligere
modtaget. Stor ros for informationer i Klubnyt.
3: Status på tekster og Infomøder for Ældresagen i Greve – Golf -Senior Plus – jfr.
tidligere drøftelser og Sekretariatsaftale med SKL. Susanne Holm afløser Frede.
4: Særlig Buggyaftale for mandagsturneringen.
5: Andre emner.
3: Golfbox – muligheder og fordele.
1: Drøftelse af evt. hængepartier.
(Rettigheder, indmeldelser, kontingenter, turneringsopsætning, aflysningssystem
og div. andre emner). Aftalt medlemsmøde inden sæson 2025 om mit Golf DGU.
4: Greve Golfklub siden sidst:
1: Evt. drøftelse af emner efter orientering i hovedklubbens Bestyrelsesreferater –
senest fra møde den 23. maj og 26. august 2024 der findes på Hjemmesiden.
2: Hvad skete der omkring ”regeludvalg” og møde herom i april-mail af 22. april
Jeppe Dohn har efterlyst emner til udvalget på klubbens Facebook.
3: Indbyder til KIK møde den 29. oktober. Vi afventer dagsorden.
4: Evt. andre emner.
5: Nyt om Seniorklubbens spillemæssige praksis og virksomhed fremgår af
beskrivelserne på
1: Den aktuelle Aktivitetsplan på Hjemmesiden. Besluttet at ændre vores
Mesterskab, så alle 4 runder er tællende, samt dele op, så Stableford er i maj,
og slagspil i august. Man skal altså deltage i alle 4 runder for at blive
Seniorklubmester. Ole J. beskriver ændringen.
2: Hver enkelt arrangement/turnerings INFO/indbydelse ses i Golfbox.
3: Beskrivelsen af Seniorklubben på Hjemmesiden under:”OM”.
4: Særlige beskrivelser kan ses i bestyrelsesreferat af 24. maj 2022.
5: Evt. altid seneste referat fra Generalforsamlinger.
6: Regler om mandagsaflysninger ved under 16 tilmeldte.
7: Evt. andre tilføjelser.
6: Evt. evalueringer af afholdt virksomhed:
1: ”Projekt klubtrøjer” – status m.m. Afsluttet – alle som har bestilt har fået trøjer.
2: Andre emner – evalueringen af afholdte golfarr. sker under dagsordenens pkt. 7
nedenfor.
7: Særlige sager - der bl.a. kan være uden efterfølgende referat.
1: Den kommende udskiftning, arbejdsfordeling og antal i bestyrelsen.
Diskuteret og vedtægterne skal ændres, så bestyrelsen fremover består af 5.
2: Klubbens og Seniorklubbens stigende medlemstal og presset på 18 huls banen.
- Vi har bl.a. fået en tid mere på Mandagsturneringen – bilag mail af 19. aug.
- Drøftelse af ”hvad kan vi holde til”. Ingen ændringer.
- Overvejelse om evt. vedtægtsændring om alderskriterie. Besluttet uændret.
3: Turneringsformer,
- Er vores tre 18 hullers et passende antal? Ja. Vi besluttede dog, at de 7 bedste
får point. Ole J. beskriver ændringen.
- Antallet (og tilslutningen) til de to eksterne arrangementer. Besluttet at vi i
2025 går efter aftale med Maribo Sø og Trelleborg. Præmier til turene
opkræves via deltagergebyr i golfbox. Disse 2 ture tæller også med i det
resultat for 18 hullers turneringer.
- Omfang af relationer til flerdagesarr., udlandsarr. og lign.
Araslöv 3-5 juni og Bornholm 12-15 august. Præmier til turene opkræves via
deltagergebyr i Golfbox.
4: Mandagsturneringen
- Infotekster o.a. vedr. Golfbox flyttet fra Fkc til Oj – bilag Fkc mail af 16.
september.
- Er turneringsmodellen tidssvarende og god nok?
- Skal vi fortsætte samme model i alle 12 måneder?
Besluttet at vi udvider, så vi starter primo marts og slutter ultimo november.
5: Forslag til Sekretærens varsling af kontingent for 2025 – vedhæftet. Ole K.
sender ud lige før jul.
6: Forberedelse af de modtagne forslag fra EN (vedhæftet) – mail af 25. aug.
Ole og Ole tager en snak med Erik.
7: Brugen af reglen om Passive medlemsgrupper – jfr. generalforsamlingen.
8: Status på ansøgninger til kommunens Idrætspuljer 2024 – Fkc mail af 5. oktober.
8: Aktivitetsplan:
1: Evt. bemærkninger/ændringer til resten af 2024
- Mandagsarr.
- Julefrokostarrangementet den 4. decb. Stig har førertrøjen – pt. 88 tilmeldte.
- Juleafslutning og Gløgg 16. decb. Stig har førertrøjen.
- Nytårsparole 27. decb. Bruno har et indlæg og Ole J. laver quiz.
2: Forberedelse af aktivitetsplanen for 2025.
- Idebank/drøftelse til hjælp for Sekretæren med alt fra dato for
generalforsamling, m. v. i 2025. med henblik på udgivelse den 1. januar 2025.
Generalforsamling 24. marts besluttet.
9: Økonomi.
1: Medlemsdatabasen d.d. 161 medlemmer. Nu 163 medlemmer.
2: Aktuel økonomisk oversigt – budget og forventninger for resten af 2024.
- Overvejelser om kontingent 2025. Årskontingentet hæves til kr. 375,00 og kr.
200,- ved tilmelding efter 1.august.
3: Status Sponsoraftaler 2024. Forventning om fortsættelse af eksisterende i 2025.
4: Bold og præmiebeholdninger.
5: Evt. andre emner til/fra kassereren.
10: Hjemmesiden:
Redaktøren Ole Jensen har ordet.
- Andre forslag/emner om dette og hint. Ca. 110 hits om måneden.
11: Mødets afslutning.
A: Fastlæggelse af næste møder: Ikke aftalt pt.
B: Andre emner.
Med venlig hilsen
Frede Kruse-Christiansen
Ret til ændringer forbeholdes.
Referatet skrevet af Ole K. Andersen
Comments