Bestyrelsesmøde 3-2025 12.5.2025
- ole842
- 6. jun.
- 2 min læsning
Bestyrelsesmøde 3 - 2025 i Seniorklubben
Mandag d. 12. maj 2025 kl. 13.30 (efter ShortGame).
Deltagere:
Ole K. Andersen
Ole Jensen
Alice Siegmann
Bodil Kjelde
Karin Hemmingsen (referent)
1) Godkendelse af referat:
Referat fra mødet 7. april 2025 - godkendt.
2) Tur til Maribo torsdag:
Der er 19 tilmeldt, 2 der skal køre buggy. Der er bestilt 2 x 2 gavekort og Alice sørger for vin til 3. præmier. Frank Rasmussen vil fortælle om lokalreglerne i Maribo.
Til efteråret inden aktivitetsplanen laves, holdes et ris/ros møde, hvor vi vil høre ind til matches på fremmed bane. Hvis tilmelding ikke bliver bedre, vil bestyrelsen ikke bruge tid på at arrangere. Måske skal der kun være en tur om året på udebane.
3) Anden spilform 2. juni:
Vi spiller Norsk med et kast. Ole J. holder ferie, Alice og Karin opretter startlisten den 30. maj kl. 12.
Ole K. giver info inden starten.
4) Turen til Araslöv 3-5 juni:
Der er 40 tilmeldt. Ole K. sender info ud til deltagerne incl. de 5 menuer der skal vælges imellem.
5) Turen til Trelleborg 23. juli:
Der er p.t. 13 tilmeldt, der skal være 30 tilmeldt, for at økonomi omkring bussen kan betale sig. Der reklameres for turen de næste mandage.
6) Turen til Bornholm 12-15 august:
Bliver som sidste år, kommer snart i golfbox.
7) Årets seniorklubmesterskab Stableford/slagspil:
Der spilles Stableford i maj of slagspil i august/september. Man skal deltage i alle runder for at blive Seniorklubmester.
Alice, Karin og Bodil taster scores efter runden den 19. og 26. maj. Den 26. maj skal de også skrive Klummen.
8) Antal medlemmer - antal til spil mandage og turneringer - ventelister:
88 spillere på mandage, 92 spillere til 18 hullers turneringer og til Seniorklubmesterskaberne. Vi har haft venteliste til nogle af mandagene, men p.g.a afbud er alle alligvel kommet med. Hvis ventelister bliver et problem, vil bestyrelsen tage op, om der skal være et max. antal medlemmer.
9) Dialog om principper for brug af buggies og aftaler om start tæt på klubhus:
Man kan ikke forvente at få starthul tæt på klubhuset, men vi gør det pr. konduite. Ved ønske om kørsel i buggy til 18 hullers turneringer skal det begrundes over for bestyrelsen.
10) Arbejdsfordeling m.m. turneringer:
Det skal afklares om sekretariatet checker scoreindtastning. Sommerturnering 16. juni med SuperBrugsen, som sponsor. Alice undersøger om de har flag de vil have op.
11) Eventuelt:
Indtastning

af Shortgame den 19. og 26. maj - Alice og Bodil.
Morgenvagt: 19. maj Ole J.+ Karin + Bodil
26. maj Ole K. + Alice + Bodil
2. juni Ole J.+ Ole K. + Karin
Næste bestyrelsesmøde aftales efter behov.
Comments